BİRİM KALİTE ÇALIŞMALARI

KOMİSYON VE KURULLAR

DEZAVANTAJLI GRUPLAR ÖĞRENCİ TEMSİLCİLERİ

ENGELLİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU

FAALİYET RAPORLARI

2018-2020 YILI İÇİN YAPILAN FAALİYET BİLGİSİ

2021 FAALİYET RAPORU

2022-2023 YILI YILLIK FAALİYET PLANI

YÖNETMELİK VE YÖNERGELER

ENGELLİ ÖĞRENCİLER EĞİTİM–ÖĞRETİM VE SINAV UYGULAMALARI YÖNERGESİ

ENGELLİLER UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÖNETMELİĞİ

STRATEJİK PLAN

ENGELLİLER ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ 2020 – 2023 DÖNEMİ STRATEJİK PLANI

ENGELLİLER ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ 2024 – 2027 DÖNEMİ STRATEJİK PLANI

DANIŞMA KURULU

ENGELLİLER ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ DANIŞMA KURULU

İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI 

 

 

Sıra No

 

 

Öneri Birimi /Kaynak

 

 

Öneri Tarihi

 

 

Öneri/Gerekçe

 

 

İyileştirme

 

 

İyileştirme Tarihi

 

6

 

SDÜ 29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzu + Engelliler Uygulama ve Araştırma Merkezi

 

 

         

       

             2023

Birim 2023 yılı içerisinde dezavantajlı ve / veya desteğe ihtiyacı olan engelli öğrencilerin havuz eğitimine rehberlik yapmak suretiyle fiziksel gelişimlerini destekleyici iyileştirme çalışmaları yapmayı planlamaktadır.

  Birim 2023 yılı içerisinde dezavantajlı ve/ veya desteğe ihtiyacı olan engelli öğrencilerin havuz eğitimine rehberlik yapmak suretiyle fiziksel gelişimlerini destekleyici iyileştirme çalışmaları yapılmıştır.    kanıt

 

 

 

 

2024

 

5

 

 

SDÜ Spor Bilimleri Fakültesi + SDÜ Güzel Sanatlar Fakültesi + Engelliler Uygulama ve Araştırma Merkezi

 

 

 

 

 

2024

Birim 2024 yılı içerisinde dezavantajlı ve / veya desteğe ihtiyacı olan engelli öğrencilerin sosyo-kültürel yaşama katılmalarını sağlamak için fakülteler toplamında iyileştirme çalışmaları yapmayı planlamaktadır.

Birim 2024 yılı içerisinde dezavantajlı ve/ veya desteğe ihtiyacı olan öğrencilerin sosyo-kültürel yaşama katılmaları, toplumda yaşam becerilerini kazanmaları için SDÜ fakülteleri işbirliği ile bir iyileştirme çalışması yapıldı. Link

 

 

 

 

 

24/10/2024

         

          4

 

SDÜ Kütüphane +Engelliler Uygulama ve Araştırma Merkezi

 

 

                

 

 

2024

Birim,2024 yılı içerisinde dezavantajlı ve/ veya desteğe ihtiyacı olan görme engelli öğrencilerin kütüphane ile ilgili kafalarındaki soru işaretlerini giderebilmeye yönelik iyileştirme çalışmaları amaçladı.

Birim, 2024 yılı içerisinde dezavantajlı ve / veya desteğe ihtiyacı olan görme engelli öğrencilerin kütüphane ile ilgili argümanlara ulaşabilmeleri ve engelsiz kütüphane için gerekli çalışmaların öğrencilere tanıtılması konusunda iyileştirme çalışmaları yapıldı.  kanıt

 

 

 

 

23/10/2024

           

3

 

 

Engelliler Uygulama ve Araştırma Merkezi

 

 

 

2023

Birim, 2024 yılı içerisinde dezavantajlı ve/veya desteğe ihtiyacı olan öğrencilerin ihtiyaçlarını belirlenmesi ve bu öğrencileri spora yönlendirerek iyileştirici çalışmalar yapması planlanmaktdır

   Birim, 2024 yılı içerisinde dezavantajlı ve/veya desteğe ihtiyacı olan öğrencilerin ihtiyaçlarını belirlemiş ve bu öğrencileri spora yönlendirerek iyileştirici çalışmalar yapmıştır. Link

 

 

 

27/09/2024

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

SDÜ Spor Bilimleri Fakültesi+ Engelliler Uygulama ve Araştırma Merkezi

 

 

 

 

 

 

 

 

2024

 

 

2024 yılı içerisinde dezavantajlı ve/veya desteğe ihtiyacı olan öğrencilerin ihtiyaçlarını belirlenmesi ve bu öğrencilerin ihtiyaçlarının giderilmesine yönelik bir iyileştirme çalışması planlanmaktadır.

 

 

2024 yılı içerisinde dezavantajlı ve/veya desteğe ihtiyacı olan öğrencilerin ihtiyaçlarını belirlenmesi ve bu öğrencilerin ihtiyaçlarının giderilmesine yönelik bir iyileştirme çalışması yapılmıştır.

Link

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18/08/2024

            

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Iğdır Üniversitesi+Engelliler Uygulama ve Araştırma Merkezi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2023

 

TÜBİTAK 4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı kapsamında desteklenen "Serhat İllerinden Doğayı Dinliyorum" projesi, işitme kaybı olan 6, 7, 8 ve 9. sınıf öğrencilerine doğa eğitimi sunarak, gökyüzü gözlemi, drama çalışmaları ve sosyal etkileşim odaklı etkinlikler gibi farklı yöntemlerle öğrencilerin gözlem yeteneği iyileştirilmeye çalışılacak

 

TÜBİTAK 4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı kapsamında desteklenen "Serhat İllerinden Doğayı Dinliyorum" projesi, işitme kaybı olan 6, 7, 8 ve 9. sınıf öğrencilerine doğa eğitimi sunarak, gökyüzü gözlemi, drama çalışmaları ve sosyal etkileşim odaklı etkinlikler gibi farklı yöntemlerle öğrencilerin gözlem yeteneği iyileştirilmeye çalışmaları yapıldı. Link

 

 

 

 

 

 

 

 

08/08/2024